Veel gestelde vragen Amstelveenpas

Hieronder leest u de meest gestelde vragen en antwoorden over de Amstelveenpas.

 

Algemeen

Met de Amstelveenpas krijgt u korting bij winkels, attracties, culturele uitjes en sportclubs. De pas is bedoeld voor inwoners uit Amstelveen met een laag inkomen en weinig vermogen.

U kunt de Amstelveenpas aanvragen op de pagina Amstelveenpas van de gemeente Amstelveen. De belangrijkste voorwaarden zijn dat u een inwoner van Amstelveen bent, een Nederlands paspoort of geldige verblijfsvergunning heeft, en dat u een laag inkomen hebt.

Na een compleet ingediende aanvraag ontvangt u binnen acht weken bericht.

In de brief die u van de gemeente heeft ontvangen staat tot wanneer uw pas geldig is.


Registreren

U kunt de pas meteen gebruiken bij de winkels en organisaties die bij de Amstelveenpas aangesloten zijn. Op de pagina Aanbod ziet u waar u de pas kunt gebruiken. De gemeente organiseert soms ook tijdelijke acties voor gratis activiteiten met de Amstelveenpas, waar u per post bericht van krijgt. U kunt de pas ook koppelen aan uw online account. Dit doet u als volgt: • Registreer de pas eenmalig online op de pagina registreren. • Om de pas te activeren heeft u de laatste zes cijfers van uw kaartnummer nodig en de activatiecode. De cijfers staan op uw pas en de activatiecode krijgt u apart per post toegestuurd. • Na het registreren kunt u inloggen. U kunt dan uw gegevens inzien, uw gegevens wijzigen en uw wachtwoord wijzigen. Ook krijgt u per e-mail bericht over nieuwe aanbiedingen en tijdelijke acties. Het registreren van uw pas is niet verplicht.

Nee, het registeren van uw Amstelveenpas is niet verplicht. Als u op de hoogte wilt blijven van de meest actuele aanbiedingen, raden wij u aan om uw pas te registreren.

Als het niet lukt om uw Amstelveenpas te registeren, kunt u bellen met de Loyalty Group via telefoonnummer (032) 041 13 56.

Als u geen computer heeft of een eigen e-mailadres, dan kunt u contact opnemen met het Amstelveenloket via het telefoonnummer (020) 540 49 11.


Amstelveenpas niet ontvangen of kwijt

Heeft u een bericht ontvangen van de gemeente Amstelveen dat uw aanvraag is goedgekeurd? U ontvangt dan binnen twee weken uw nieuwe Amstelveenpas. Let op: als u al een Amstelveenpas hebt, ontvangt u geen nieuwe pas. Uw bestaande pas wordt dan binnen 10 werkdagen opnieuw geactiveerd. Wacht u al langer dan twee weken? Neem dan contact op met het Amstelveenloket per e-mail via amstelveenloket@amstelveen.nl of door te bellen naar (020) 540 49 11.

Als uw pas is gestolen of als u deze bent kwijt geraakt, kunt u contact opnemen met de Loyalty Group. Dit kan per e-mail via info@loyaltygroup.nl of door te bellen naar (032) 041 13 56. De kosten voor het opsturen van een nieuwe pas bedragen € 5,-.


Overige vragen

Nee, uw Amstelveenpas is persoonsgebonden. Aanbieders kunnen controleren of de pas wordt gebruikt door de pashouder zelf.

U kunt onbeperkt gebruik maken van aanbiedingen, tenzij anders vermeld.

Nee, u krijgt geen korting op uw legitimatiebewijs.

Kijk op de pagina Amstelveenpas van de gemeente Amstelveen of neem contact op met de gemeente voor verdere vragen per telefoon (020) 540 49 11 of per e-mail gemeente@amstelveen.nl. Voor meer informatie zie de pagina contact en openingstijden op de website van de gemeente Amstelveen.


Openingstijden

Maandag 8.30 tot 15.30 uur
Dinsdag 8.30 tot 15.30 uur
Woensdag 8.30 tot 15.30 uur
Donderdag 8.30 tot 16.30 uur
Vrijdag 8.30 tot 12.30 uur

Adres

Laan Nieuwer Amstel 1
1182 JR Amstelveen

 

Telefoon

020 540 49 11