Loading...
Vraag & antwoord 2017-06-20T11:13:56+00:00

Is er iets niet duidelijk? Bekijk de onderstaande vragen en antwoorden. Heeft u uw antwoord niet kunnen vinden? Onderaan de pagina staan onze contactgegevens.

Na een compleet ingediende aanvraag ontvangt u binnen acht weken onze beslissing.
Als uw Amstelveenpas is gestolen of u bent het verloren, dan kunt u een nieuwe pas aanvragen. Via ‘Mijn Amstelveenpas’ kunt u inloggen en onder de knop ‘Amstelveenpas kwijt’ het formulier invullen. De kosten voor een vervangende Amstelveenpas bedragen minimaal vijf euro. U ontvangt hiervoor een factuur die vooraf betaald dient te worden.
Met uw Amstelveenpas krijgt u voordeel bij de volgende partners. Bezoek de website regelmatig, want er komen steeds meer nieuwe partners en aanbiedingen bij! Daarnaast informeert de gemeente Amstelveen u jaarlijks schriftelijk over de kortingen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op. Het telefoonnummer vindt u onderaan deze pagina.

Adres

Laan Nieuwer Amstel 1
1182 JR Amstelveen

Openingstijden

Maandag 8.30 tot 15.30 uur
Dinsdag 8.30 tot 15.30 uur
Woensdag 8.30 tot 15.30 uur
Donderdag 8.30 tot 16.30 uur
Vrijdag 8.30 tot 12.30 uur

Telefoon

020 540 49 11

Samen delen

Volg ons op social media om direct op de hoogte te zijn.